صفحه اصلی

مقالات

دستگاه تصفیه آب صنعتی شرکت آبکو

دستگاه تصفیه آب صنعتی شرکت آبکو

گروه تولیدی و فنی مهندسی آبکو به عنوان یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین تولید کننده های دستگاه تصفیه آب صنعتی با ظرفیت و اندازه های مختلف، امروزه سهم چشمگیری در بازار کشور ایران و کشور های همسایه کسب کرده است. از نمونه دستگاه های تصفیه آب صنعتی شرکت آبکو، می توان به دستگاه تصفیه آب صنعتی 200 متر مکعب یا سایر ظرفیت ها اشاره کرد. که در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی و صنایع صنعتی و صنایع دارویی در کرج و سایر شهرهای کشور قابل مشاهده و برسی موجود می باشد.
دستگاه تصفیه آب صنعتی آبکو

دستگاه تصفیه آب صنعتی وظیفه ی تصفیه آب در ظرفیت های بالا را دارد. دستگاه تصفیه آب صنعتی معمولا از ظرفیت 5 متر مکعب به بالا در شبانه روز برخوردارند. روش فیلتراسیون و اساس کار این سیستم بر پایه ی تکنولوژی اسمز معکوس می باشد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس کامل ترین و بهترین روش برای تصفیه آب های شور برای مصارف صنعتی، کشاورزی و  آب شرب است.

طراحی صحیح و مناسب با تکیه بر دانش مهندسین مجرب شرکت ابکو انجام می شود. ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی استاندارد با استفاده از تکنسین های ماهر و مجرب در کارگاه آبکو صورت می گیرد. طراحی، نصب و بهره برداری اصولی و دقیق توسط تکنسین های نصب دستگاه تصفیه آب، به ما این توان را داده است تا با به صرفه ترین قیمت موجود در بازار ایران، بهترین خدمات ممکن مانند گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش و مخصوصا پشتیبانی 24 ساعته را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. رضایت مشتریان محترم گواه بر این اثر مهم می باشد.

با ارائه اطلاعات اولیه به مهندسین و کارشناسان شرکت آبکو در تماس تلفنی اولیه، که این اطلاعات عبارت اند از:
برگه آزمایش کیفی از پارامترهای آب اولیه
دبی مورد نیاز آب خروجی

شرکت آبکو طراحی دقیق نرم افزاری دستگاه، پروپوزال بسیار دقیق مشخصات فنی دستگاه، نقشه های دوبعدی دستگاه، سه بعدی و جانمایی مکان دستگاه تصفیه آب صنعتی و همچنین خدمات پس از فروش و قیمت به روز دستگاه را دریافت نمایید. کارشناسان متخصص و مهندسان طراح و مشاور 24 ساعته آبکو جهت ارائه مشاوره تلفنی و انتخاب دستگاه با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

برای درخواست بازدید از دستگاه و قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب و دریافت مشاوره 24 ساعته رایگان با ما در تماس باشید.

ساخت دستگاه تصفیه آب 10 متر مکعب

دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 مترمکعب در شبانه روز به روش اسمز معکوس یا همان سیستم RO جهت تصفیه آب آلوده برای تامین آب شرب مورد نیاز و همچنین تامین آب مورد نیاز برای صنایع مختلف مانند پرورش طیور، دامداری، کشاورزی، گلخانه، صنایع آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و انواع کارخانجات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

گروه تخصصی تولیدی آبکو، به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های دستگاه تصفیه آب صنعتی، دستگاه تصفیه آب صنعتی با ظرفیت 10 مترمکعب در ساعت را در سبد محصولات پرفروش خود حتی در خارج از کشور را دارد. ظرفیت این دستگاه تصفیه آب صنعتی 10000 لیتر در ساعت میباشد.

در کشور ما به دلیل کم بودن و شور بودن آب بحث تصفیه آب شور بسیار جدی و مهم است. از آنجایی که منابع دستگاه آب شیرین در حال کاهش می‌باشد، لذا نیاز به تصفیه آب های شور که قابل شرب نمی باشند بسیار احساس می‌شود.

با تصفیه آب شور که با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی تصفیه می شود. می‌توان از آن به عنوان آب TDS بسیار پایین، آب شرب یا آب مورد نیاز کشاورزی و صنایع مختلف مانند صنایع غذایی و…. استفاده نمود. همچنین دستگاه تصفیه آب 10 متر مکعب همان دستگاه نیمه صنعتی به حساب می آید. که برای صنایع کوچک یا رستوران‌ ئها و اداره جات و یا حتی منازل مسکونی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع روش های تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب در صنایع مختلف جز پرکاربردترین روش های تصفیه آب به شمار می رود. از آن جایی که آب ماده خام صنایع مختلف می باشد، استفاده از دستگاه تصفیه آب برای تصفیه و بازیابی آب بسیار حائز اهمیت است. امروزه استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی برای صنایع و تامین آب شرب با استقبال زیادی مواجه شده است.

روش های مختلفی برای تصفیه آب مجود می باشد که شامل روش های میکرو فیلتراسیون، اولترا فیلتراسیون و نانوفیلتراسیون، سیستم تبادل یونی، روش EDI، روش EDR و روش اسمز معکوس RO انجام می شود.

تصفیه آب به روش اسمز معکوش ro
تصفیه آب به روش اسمز معکوش ro

ویژگی های دستگاه تصفیه آب 10 متر مکعب

قدرت دستگاه تصفیه آب : 10 متر مکعب در ساعت (10000 لیتر در ساعت)
تعداد ممبران استفاده شده در دستگاه: 2 عدد 4 اینچی
دمای دستگاه هنگام کار کردن: 25 درجه سانتی گراد
توان مصرفیبرق دستگاه: حدود 2/3 کیلووات
ریکاوری دستگاه: 40 تا 45 درصد
TDS آب ورودی دستگاه: کمتر از 2000 PPM
TDS آب خروجی دستگاه : بین 10 تا 150 PPM

کاربردها و ویژگی های دستگاه تصفیه آب 10 متر مکعب

دستگاه های تصفیه آب با توجه به ظرفیت و قدرتی که دارند. ظرفیت 5، 10، 15 و… متر مکعب در ساعت و شبانه روز در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی ، صنایع کشاورزی و….. به کار گرفته می شوند. با توجه به اینکه دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب جزو دستگاه های نیمه صنعتی و تصفیه آب صنعتی کوچک به حساب می آید، بیشتر در صنایع با اندازه کوچک کاربرد و عملکرد دارد. که آن ها عبارت اند از:

  • تصفیه آب شور و آلوده BRACKISH WATER برای استفاده در صنایع کشاورزی و گلخانه‌ ها
  • تامین آب مورد نیاز تصفیه شده برای استخرهای پروش ماهی با TDS کاملا مناسب
  • تهیه آب مورد نیاز تصفیه و ضد عفونی شده برای دامداری و پرورش طیور
  • تامین آب مورد نیاز تصفیه شده برای فرایندهای پتروشیمی مانند گاز
  • تامین آب تصفیه شده درحد شرب برای صنایع مختلف از جمله: شیشه سازی، کاغذ سازی، مواد شوینده و..
  • تصفیه پساب صنعتی و استفاده مجدد از آب خروجی دستگاه
  • تصفیه آب و افزایش کیفیت آن جهت استفاده از آن در صنایع غذایی و رستوران‌ها
  • تولید آب مصرفی برای دیگ‌های بخار و نیروگاه بخار
  • تصفیه آب مورد نیاز برای بیمارستان ها بخصوص آب مصرفی برای بخش دیالیز
  • تصفیه آب مصرفی برای هتل‌ها و اداره جات و شهرک‌های مسکونی

کاربردها و ویژگی های دستگاه تصفیه آب 10 متر مکعب خیلی بیشتر از این موارد ذکر شده است. این دستگاه برای رساندن آب تصفیه شده مورد نیاز کاربر با ظرفیت مذکور شده در حوزه های مختلف صنعت مانند حوزه کشاورزی و هر جایی که به ظرفیت 5 الی 10 متر مکعب در ساعت و یا شبانه روز از آب تصفیه شده نیاز باشد، کاربرد دارد.

تجهیزات کلیدی دستگاه تصفیه آب 10 مترمکعب

دستگاه تصفیه آب 10 متر مکعب، شامل قطعات و تجهیزات بیشماری می شود که این تجهیزات عبارت اند از:
پرشر وسل، ممبران ، فیلتر کارتریج، فیلتر کربنی و شنی، سیستم تزریق آنتی اسکالانت، شاسی ، پمپ پیش تصفیه، پمپ فشار قوی می باشد. همچنین برای کنترل راحت تر دستگاه تصفیه آب از چند ابزار استفاده می شود.
این ابزار کنترلی دستگاه شامل پرشر سوئیچ ، تابلو برق ، گیج های فشار و فلومتر می باشد. برای آشنایی با تمامی قطعات و تجهیزات دستگاه تصفیه آب، با مشاور شرکت که 24 ساعته پشتیبانی دارد تماس حاصل فرمایید.

گروه صنعتی آبکو

گروه تولیدی و فنی مهندسی آبکو به عنوان یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین تولید کننده دستگاه تصفیه آب با ظرفیت و اندازه های مختلف است.

شرکت آبکو امروزه سهم بسیار بزرگی در بازار کشور ایران و کشور های همسایه کسب کرده است. دستگاه تصفیه آب صنعتی 200 متر مکعب تولیدی شرکت آبکو در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی و صنایع صنعتی و صنایع دارویی در کرج و سایر شهرهای کشور قابل مشاهده می باشد.

شرکت فنی مهندسی آبکو با تکیه بر مهندسی روز دنیا و با استفاده از استانداردهای بین المللی همراه با کادری مجرب و آزموده دیده، کیفیت بی نظیری را در صنعت تصفیه آب شور و آلوده و سالم سازی آب در کشور ایران و حتی کشور های همسایه به ارمغان آورده است. به طوری که تنوع دستگاههای این شرکت در مورد نیاز در این زمینه میتواند کلیه نیازهای بخشهای مختلف مصرف کننده آب اعم از دارویی ، فاضلاب ، خانگی، صنعتی و کشاورزی را بی نیاز نماید.

قیمت دستگاه تصفیه آب

شرکت آبکو تنها شرکتی می باشد که تمام قطعات به کار رفته در دستگاه های تولیدی خود را به صورت عمده وارد کرده و از با کیفیت ترین قطعات موجود استفاده می نماید.
لازم به ذکر است که این شرکت برای آسودگی خیال مشتریان خود برای تمامی محصولات تولیدی خود گارانتی 24 ماهه و وارانتی و همچنین خدمات پس از فروش منحصر به فردی در نظر گرفته است. قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی ساخت شرکت آبکو بسیار مناسب بوده و از تمامی برند های موجود در بازار پایین تر می باشد. که این امر تنها برای سهولت در خرید مشتریان این شرکت می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب و تمامی دستگاه های ساخت این شرکت با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

Please select listing to show.