صفحه اصلی

مقالات

دستگاه تزریق ازن O3

دستگاه تزریق ازن O3

دستگاه ازن ساز صنعتی در همه صنایع که از جمله آنها میتوان به صنایع غذایی،صنایع دارویی، تولید آب آشامیدنی و آب مصرفی کارخانجات گوناگون اشاره کرد. ازن ساز های مورد استفاده در استخر های شهری نیز جزء ازن ساز های صنعتی محسوب می شوند.

ازن اکسید کننده و ویروس کش بسیار قوی و ماده ای موثر برای گندزدایی، ضد عفونی آب و فاضلاب است.

ازن با فرمول شیمیایی O3 تحت شرایط هوای آزاد، گازی آبی رنگ با بوی زننده دارد. دستگاه ازن ژنراتور O3 یا همان دستگاه ترزیق ازن O3 یا ازن ساز به سه روش زیر ازن تولید می نماید:

  • تخلیه بار به صورت الکتریکی
  • با استفاده از تابش اشعه ماوراء بنفش
  • الکترولیز نمودن آب با خلوص بالا

پتانسیل بالای اکسیداسیون و همچنین قدرت بالای گندزدایی نمودن گاز ازن حاصل اثر مستقیم آن بر روی باکتری ها و تجزیه نمودن دیواره سلولی باکتری ها می باشد.همین امر قدرت گندزدایی نمودن اوزون را نسبت به کلر و سایر مواد گندزدا حدود 60 درصد افزایش می دهد.

در ادامه گروه صنعتی آبکو برای شناخت بهتر شما برخی از مشخصات فنی و انواع دستگاه ترزیق ازن O3 را شرح خواهد داد:

مشخصات فنی دستگاه ازن ژنراتوریا تزریق ازن

دستگاه ازن ژنراتور یا تزریق ازن O3 کاربرد زیادی در موارد زیر دارد. شرکت های اداری، کارخانجات صنعتی و تولیدی، صنایع غذایی، پزشکی و دارویی، پرورش ماهی و آبزیان دارد. دستگاه تزریق ازن O3 به عنوان یک عامل آنتی باکتریال، ضد عفونی کننده، اکسید کننده و گندزدایی کننده بسیار قوی برای تصفیه نمودن و پاکسازی کردن هر آنچه تصور کنید مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این مطلب به معرفی دستگاه تزریق ازن O3 یا ازن ساز های صنعتی خواهیم پرداخت:

ازن ژنراتور صنعتی چیست؟

دستگاه ازن ساز صنعتی در همه صنایع که از جمله آنها می توان به صنایع غذایی، صنایع دارویی، تولید آب آشامیدنی و آب مصرفی کارخانجات گوناگون اشاره کرد. ازن ساز های مورد استفاده در استخر های شهری نیز جزء ازن ساز های صنعتی محسوب می شوند.

ضد عفونی کردن آب با گاز ازن چگونه است؟

یکی دیگر از راه های ضدعفونی و گندزدایی کردن آب، استفاده نمودن از گاز ازن می باشد. ازن در حقیقت ملکولی می باشد که از 3 اتم اکسیژن تشکیل شده است و به حالت گاز وجود دارد. گاز ازن یک اکسنده قوی و همینطور بدون عوارض شیمیایی و مضر است که کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف و علم پزشکی دارد. ازن خواص ضدعفونی کنندگی دارد و به سرعت وارد واکنش با ترکیبات آلی موجود در محیط و موجودات میکروسکوپی در آب می شود و آن ها را کاملا از بین می برد.

گاز ازن دیواره سلولی باکتری ها را از بین برده و به این ترتیب آنها را می کشد.
تمام ذرات مضری که در آب و فاضلاب وجود دارند، مانند ذرات معدنی، آهن منگنز و همچنین ذراتی که به آب رنگ و بوی نامطبوع می دهند. ترکیبات کلری آب، هیدروکربن های حلقوی و ذرات آلی با تزریق نمودن ازن به آب از بین خواهد رفت. قوی ترین نوع اکسنده و ضدعفونی کننده و گندزدا برای آب، گاز ازن می باشد.

دستگاه تزریق گاز ازن O3 چیست؟

به صورت طبیعی گاز ازن توسط اشعه فرابنفش خورشید و یا در اثر بروز رعد و برق تولید می شود. بنابراین مقدار گاز ازن در طبیعت بسیار کم می باشد. اما می توانیم با استفاده از اکسیژن موجود در جو آن را با روش های شیمیایی خاص تولید کنیم. گاز ازن دارای عمر بسیار کوتاهی می باشد و بسیار واکنش پذیر است به همین دلیل است که امکان انتقال و جابجایی آن وجود ندارد و باید در محل مورد نظر ازن را تولید و استفاده کرد.

البته همین امر باعث می شود که دیگر نیاز به هزینه کردن جهت نگهداری وهمچنین جابجایی نباشد. دستگاه تزریق گاز ازن یا همان دستگاه تزریق ازن O3 دستگاهی هستند که تولید کننده گاز ازن بوده و سپس میتوان با استفاده از این دستگاه ها گاز ازن تولیدی را به آب یا فاضلاب مربوطه تزریق نمود.

دستگاه تزریق ازن O3
دستگاه تزریق ازن O3

اجزاء تشکیل دهنده ازن سازهای تصفیه آب

درایور:تولید برق با ولتاژ مناسب برای تیوب
تیوب: اکسیژن جو را تجزیه نموده و گاز ازن تولید می کند.
فیلتر: آلاینده ها و ذرات معلق از آن عبور می کنند.
منبع برق: تولید انرژی مورد نیاز برای تبدیل اکسیژن به گاز ازن
تأسیسات گاز ورودی: قبل از ورود گاز به داخل دستگاه رطوبت و ذرات موجود را جداسازی می کند.
تأسیسات گاز خروجی: گاز خروجی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین منظور باید در یک محفظه بسته قرار گیرد. همچنین به سرعت آزاد شود تاسیسات خارجی گاز این کار را امکان پذیر می کنند.
راکتور تماسی دستگاه: گاز ازن ساخته و تولید شده توسط دستگاه را به حالت مایع در می آورد و دارای یک محفظه عمیق و پوششی مقاوم می باشد.
گروه صنعتی آبکو همواره جزو برترین شرکت های طراحی و تولید دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب صنعتی و دستگاه های تزریق ازن می باشد. همکاران ما در گروه آبکو به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز جهت خرید دستگاه مورد نظر می باشند.

مزایای استفاده از دستگاه ازن ژنراتور تصفیه آب

  • ضد عفونی کنندگی بسیار قوی تر نسبت به استفاده از ماده کلر
  • عدم تولید آلودگی های محیطی و زیستی
  • استفاده نمودن از ازن در آب باعث شفافیت آب و گوارش راحت تر آب می شود
  • کاهش بو نامطبوع و رنگ آب
  • حذف آهن و منگنز اضافی موجود در آب.

تولید دستگاه های ازن ساز ساخت شرکت آبکو توسط متخصصان داخلی و مهندسان با تجربه صورت می پذیرد. همچنین طراحی و پیاده سازی تمام دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب، دستگاه های کلر زن، دستگاه هایRO یا اسمز معکوس و همچنین دستگاه تزریق ازن زیر نظر مهندسین و مطابق با نیاز مشتریان صورت می پذیرد.

قیمت دستگاه تزریق ازن ساخت شرکت آبکو

شرکت آبکو تنها شرکتی می باشد که تمام قطعات به کار رفته در دستگاه های تولیدی خود را به صورت عمده وارد کرده و از با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار استفاده می نماید.
لازم به ذکر است این شرکت برای آسودگی خیال مشتریان خود برای تمامی محصولات تولیدی خود گارانتی 24 ماهه و وارانتی و همچنین خدمات پس از فروش منحصر به فردی در نظر گرفته است. شرکت آبکو با مشاهده کامل آنالیز آب ورودی به دستگاه های مشتریان بهترین دستگاه ها را مطابق با نیاز مشتریان پیشنهاد می دهد. قیمت دستگاه تزریق ازن یا ازن ساز ساخت شرکت آبکو بسیار مناسب بوده و از تمامی برند های موجود در بازار پایین تر می باشد. که این امر تنها برای سهولت در خرید مشتریان این شرکت می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه کلر زن اتوماتیک و تمامی دستگاه های ساخت این شرکت با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

Please select listing to show.